sobota, 16 listopada 2013

Od Shaniary

Szłam brzegiem jeziora,w postaci lwa,poprostu znudziło mi się bycie tylko jednym,wilkiem. nagle coś zaszeleściło w krzakach spojrzałam tam i zobaczyłam jego:
-Cześć,jestem Yurii,przyszedłem tu aby się zapoznać z watahowymi sąsiadami-powiedział uśmiechając się a ja odwzajemniłam uśmiech
-Siema-zaśmiałam się
-ty jesteś alfą?-spytałam z niedowierzeniem. Yurii posmutniał
-Moi rodzice niedawno umarli,a przed śmiercią mianowali mnie na alfę..-Oprowadziłam alfę watahy white po naszych terenach,zaprzyjaźniliśmy się
-Skąd się wzięło imię Yurii?-Yurii przewrócił oczyma i odpowiedział
-Yurii to normalne imię co w nim dziwnego?A skąd się wzieło imię Shaniara?-Spytał
-Moja mama miała na imię Sha,a tata Niar i wyszło tak że dodali a i wyszło Shaniara-zaśmiałam się.

<Yurii?>





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz