czwartek, 6 lutego 2014

Od Blu - CD Rose

- Wybacz... - uśmiechnąłem się niewinnie - Nie chciałem cię przestraszyć.
- Blu... - powiedziała podnosząc się
- Słyszałem co się stało - powiedziałem bez owijania w bawełnę - Wszystko w porządku?
- Tak, jest okej.
- Może czegoś potrzebujesz? - zapytałem - Mam dla ciebie zająca. Nie jest duży ale pomyślałem, że możesz być głodna.
Położyłem królika przed Rose i odsunąłem się nieco. Uśmiechnąłem się i wtedy Rose powiedziała:
- Dziękuję, miło z twojej strony.
Rose zaczęła jeść a ja spuściłem wzrok. Miałem wyrzuty sumienia. Gdy teraz spojrzałem na Rose zrozumiałem co takiego zrobiłem. W końcu mogłem mieć rodzinę. Niestety Rose z pewnością już zdążyła o mnie zapomnieć. Ostatnio dużo czasu spędzała z Orozem. Nie zdziwiło by mnie gdyby między nimi coś zaszło. Niestety, znów wszystko dotarło do mnie za późno.
- Rose, wybacz może to nie jest za dobry moment ale chciałem ci coś powiedzieć. - zacząłem - Rozumiem jeśli jest już za późno ale... teraz wiem, że popełniłem błąd. Niestety dopiero teraz rozumiem jak bardzo mi na tobie zależy i jak wiele bym stracił gdyby coś ci się stało.

<Rose?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz