środa, 5 marca 2014

Od Luny - CD Scotta

-"Ale się wrobiłam!" - pomyślałam.
-Co kochasz? - spytał zdziwiony i zaciekawiony Scott.
-Nie nic. - weszłam do jego umysłu. Spojrzał się na mnie ze zdziwieniem co po prostu zignorowałam.
"Co ona chciała powiedzieć? A co jeśli i ja ją kocham?". To właśnie przeczytałam z jego myśli. Czyli jednak się domyślił.
-Czytasz mi w myślach? - spytał na głos.
-Ale nie... - zaczęłam. Nie wiedziałam co mam mu powiedzieć.
-Luna, proszę. Powiedz wreszcie co cię gryzie. Nie potrafię czytać ci w myślach! - przypomniał mi z wyrzutem.
-Ale...Sam już wiesz. - przyznałam wstydliwie.
-Co wiem? - spytał zaintrygowany.
-O matko! Czytałam ci w myślach i wiesz co chciałam powiedzieć! - wykrzyknęłam. Zaczęłam tracić cierpliwość, a to wszystko przez, że najwidoczniej Scott nie był zadowolony z tego co chciałam mu powiedzieć.

<Scott?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz