wtorek, 18 marca 2014

Od Oroza - CD Shaniary

- ... ja się jeszcze nigdy nie zajmowałem wilczkiem....
Mały otworzył oczka.
- Jak się nazywasz? - zapytała Shaniara 
- Picolo- powiedział przerażony
- Gdzie twoja rodzina? - zapytałem
- Zaatakowali ją
Razem z Alfą spojrzeliśmy na małego. 
- Gdzie mieszkasz? Pamiętasz jak tam dojść?
- Tak, chyba tak...
Mały zaczął nas prowadzić do miejsca jego watahy. Co tam zobaczyliśmy, było przerażające. Wszędzie ogień, spalone drzewa. Brak żywej duszy.
- Mamo, tato!- zaczął szlochać wilczek
- Chodźmy stąd-powiedziałem
- Dobrze
Później poszliśmy na polowanie. Picolo najadł się i poszedł spać w mojej jaskini. Ja jeszcze rozmawiałem z Shaniarą:
- I co teraz? Nikt z jego watahy nie żyje. Chyba my musimy się mim zająć.
<Shaniara?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz