piątek, 20 grudnia 2013

Od Belli Cd Shaniary

Shaniara mnie przekonała. Jednak gdy tak siedzieliśmy i rozmawialiśmy przyszło mi coś do głowy. 
-Mam pewien pomysł! Aby zobaczyć wyjątkowość każdego z Nas, urządźmy taki mały pokazik. Co wy na to? – uśmiechnęłam się zachęcająco do nich.
- A co konkretnie masz na myśli? -Spytał Blu.
- No, pokaz swoich umiejętności! Ja na przykład zrobię mały huragan, Mara uleczy kogoś i tak jakoś będzie szło. – wyjaśniłam
- Ale kogo ja będę leczyła?! – spytała Mara.
- O kurczę, o tym nie pomyślałam. No to ja po prostu uderzę się o coś. Może być? – Namawiałam ich dalej.
- W sumie to nie taki zły pomysł! – powiedziała Shaniara. Siedzieliśmy przez chwilę w milczeniu.
- No ale kiedy go zrobimy? – Nie wytrzymałam.
- Możemy teraz. Nie jest aż tak późno. – Rzekł Blu. Widać był, że nie może się doczekać.

<Shaniara?,Blu?,Mara?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz