sobota, 21 grudnia 2013

Od Shaniary cd Mary

-Mam!-wrzasnęłam i wyszłam z pod drzewa
-Wiecie co..Nie mogę was narażać..Muszę ułożyłam plan sama..-powiedziała Mara ze smutną miną..
-Ale ja już go mam..-powiedziałam i otworzyłam mapę,Mara spojrzała na mnie
-Skąd wiedziałaś że..Będę chciała wyruszyć sama..-spytała.Do mnie doszedła wizja..
-Idą tu!-wrzasnęłam i ruszyłam na północ
-Szybko! zanim zobaczą las!-wszyscy ruszyli za mną.Wreszcie zobaczyliśmy grupkę ludzi ze strzelbami.
-Patrzcie!Wilki!Jeden ma skrzydła!-zaczęli do nas strzelać,ale my zwinnie unikalismy strzałów.Biegłam na jednego z nich,kiedy dobiegłam wskoczyłam na niego i zaciągnęłam na tereny ludzkie.
-Jeden już..-warknęłam odwruciłam się, wzniosłam się w powietrze i poleciałam spowrotem,uziemili już innych ludzi,pokolei zabierałam ich na ich tereny.
-I spróbujcie jeszcze raz do nas strzelić..-warknęłam i poleciałam tam do innych

<Ktokolwiek?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz