piątek, 20 grudnia 2013

Od Mary Cd Shaniary

Czułam się dziwnie, od dawna nie pływałam , przypomniała mi się moja siostra- Tina.
-Ehh... Ja już chyba idę ... - powiedziałam
-Spoko, jak chcesz - powiedział Blu.
Widziałam jak Shaniara się na mnie patrzyła , wiedziałam ,że jeszcze się mnie spyta o co chodzi .
Następnego dnia popędziłam do wodopoju i spędziłam tam połowę dnia. Po kilku godzinach patrzenia się na wodę zobaczyłam jak Shaniara i Blu do mnie idą.
-Hej. Co się stało?- zapytał Blu
-Właśnie, od rana nikt Cię nie widział, tylko nie mów ,że ciągle tu siedzisz-powiedziała Shaniara.
Westchnęłam lecz odpowiedziałam :
-Wiecie ,że moja siostra Tina zniknęła ... Teraz gdy weszłam do wody przypomniałam sobie ją , nie chcę o tym mówić.
Popędziłam szybko w krzaki i czułam ,że łzy napływają mi do oczu... Czułam się samotna.
<Blu? Shaniara?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz