piątek, 27 grudnia 2013

Od Belli

O tym co się wydarzyło między mną a Bastionem powiedziałam Marze. Znałam ją i wiedziałam, że nie będzie się ze mnie śmiała. Równie dobrze mogłabym się zwierzyć Shaniarze, ale nie chciałam jej po raz kolejny zawracać głowy. A po drugie ostatnio Shaniara często się spotykała z Yurii'm i możliwe, że wszystko by mu powiedziała a ja osobiście tego nie chciałam.
-Uau! Bella, gratuluję! - skomentowała z uśmiechem gdy skończyłam swoją opowieść.
-Dziękuję! - odpowiedziałam zarumieniona.
-Nie sądzisz, że trzeba to jakoś uczcić? - zaproponowała Mara.
-Ale w jaki sposób? Nie chcę, żeby ktoś się o tym dowiedział! - powiedziałam.
-Nie martw się! Możemy pójść na polowanie, na piknik, przechadzkę. Na co tylko chcesz! - wyjaśniła.
- Ty wybieraj. - oznajmiłam.

<Mara?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz