niedziela, 22 grudnia 2013

Od Shaniary "Święta"

Święta-to dziś.. Ubrałam choinkę w jaskini


Ubrałam równierz resztę naszych terenów,Potem wszyscy spotkaliśmy się na łące,podaliśmy sobie łapy i zjedliśmy kolację ale przed nią..
-Wesołych świąt wszystkim!-mówił każdy ,usiedliśmy i zaczęliśmy jeść.Ulepiliśmy naszą watahę i nazwę ze śniegu<tradycja ^^> 
W końcu nadeszła pora na prezenty..
Zaświeciłam ,Blu równierz,przekazałam mu tym trochę mojej mocy,konkretnie niewidzialności..
Mara i Bella dostały ode mnie amulety,Mara mogła dzięki niemu cofać się w czasie a Bella była okropnie silna i szybka.
Ja dostałam to:
Mogłam dzięki temu przemieniać się w kogo chcę..A dali mi go wszyscy..
-Dzięki!-wrzasnęłam
-Nawzajem!-wrzasnęli do mnie wszyscy..Ten dzień był najlepszym dniem świata ^^!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz