sobota, 21 grudnia 2013

Od Mary cd Belli

Poszliśmy wszyscy do Niebieskiego lasu szukać mapy ludzkich terenów.
-Hmm... Maro , wiesz w ogóle jak Tina wygląda?- spytał Blu
-No tak, jak miałabym nie pamiętać własnej siostry?- spytałam
W myślach jednak wiedziałam ,że nie mogę wszystkich narażać...Nie wiadomo nawet czy Tina żyje.
-Hej, dlaczego ten ptak za nami idzie?- spytała Bella.
-Ooo, dzisiaj go uratowałam i nawet nie zauważyłam, że chodzi za nami- powiedziałam
Myślałam ciągle co będzie jak Tina się znajdzie. Czy przyjmią ją do stada? A może ona należy do jakiejś watahy? Tyle pytań mi siedziało w głowie .
-Słuchajcie! To tutaj , gdzieś pod tym drzewem zakopałam skrzynię z mapami terenów ludzkich- powiedziała Shaniara
-Mara, wiesz gdzie twoja siostra mogłaby pójść?-spytała Bella
-Chyba tak , zawsze mi opowiadała ,że chcę zobaczyć ludzi. Mówiła  mi ,że babcia opowiadała jej historię o ludziach bo sama kiedyś była na ich terenach.
-No a więc dobrze, musimy przeszukać tereny ludzi!-powiedział Blu bardzo pewny siebie.
-Ruszajmy więc - powiedziała uśmiechając się Shaniara
Widziałam jednak ,że jest bardzo zdenerwowana, postanowiłam zabrać mapy i wyruszyć sama... Normalny wilk mógłby przeżyć ale ze skrzydłami? Odrazu ją upolują ... Musiałam wymyślić mój własny plan znalezienia Tiny.
<Blu,Shaniara,Bella?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz