czwartek, 26 grudnia 2013

Od Shaniary "Rasy"

Spacerowałam po niebieskim lesie razem z Luce zauważyłam Yurii'ego wyskakującego z krzaków.
-Może chcesz pozwiedzać nasze tereny?Mogę ci je pokazać,właśnie zdobyliśmy nowe-ucieszyłam się na propozycje Yurii'ego,kiwnęłam głową i szłam za Yurii'm, przy ostatnim terenie przywitał się z nami Cavallo.
"Luce mnie lubi?"Usłyszałam głos odmienny niż ten co zwykle słysze,to nie był głos Luce..
"Em.."
"Czyta ci w myślach Cavallo"Powiedział i zaśmiał się lekko
"No,wydaję mi się że tak.."Cavallo uśmiechnął się na tę wiadomość.
"Cavallo mnie lubi?"Spytała mnie Luce
"Tak!Przed chwilą pytał o to samo!"Luce uśmiechnęła się
"A teraz ćśśś,porozmawiam z nim.."
"To wy się słyszycie?!"Odparłam zdziwiona,Yurii równierz był zdziwiony,widocznie mówili to samo..
"Tak tak.."odparłą i podeszłą do Cavallo
-Jak myślisz,istnieje coś by sprawdzić jakie to rasy?-spytał Yurii siedząc na omszonym pniu
-Napewno tak..
-Może Brom coś wie!-Zaczęłam biec do Broma a wszyscy za mną.
-Co was do mnie sprowadza?-spytałna miejscu
-Wiesz może jaka to rasa?-spytałam go,Brom zaśmiał się
-Przecież to Glaceon i Umbreon!Jedne z Ewolucji jeszcze starszego Eevee!-Ewolucji?
-Ewolucji?
-Tak,one ewoluowały,to chłopiec i dziewczynka..Możecie wprowadzić nową rase do świata!-No..A zresztą Luce i tak Lubi Cavallo!Luce uśmiechnęła się,Cavallo tak samo,POCAŁOWALI SIĘ! Cvallo i Luce zniknęli w krzakach.Brom zaśmiał się i odszedł.
-A jak tam Bastion?-spytałam z ciekawości
-spoko,przyjąłem go do watahy i zrobiłem z niego jeszcze bardziej miłego wilczka-Uśmiechnęłam się, W sumie Belli chyba podoba się Bastion..


C.D.N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz