niedziela, 22 grudnia 2013

Od Mary



 Obudziłam się z szczęśliwą miną, już za 3 dni Boże Narodzenie! Bez wahania obudziłam wszystkich, Blu jednak nie chciał wstać więc razem z Shaniarą i Bellą oblałyśmy go wodą. 
-Bardzo śmieszne, boki zrywać- powiedział poirytowany Blu 
Zaczęłyśmy się śmiać a potem powiedziałam : 
-Już za 3 dni Boże Narodzenie, trzeba wszystko przygotować! 
-Ale czemu tak wcześnie?-powiedział Blu
-Dlatego żeby mieć mniej pracy na następne dni-odpowiedziała Shaniara
-No to naprzód!- powiedziała Bella
Poszliśmy wszyscy nad wodopój żeby wszystko przystroić. 
Przyniosłam z jaskini jedzenie i położyłam na kłodę, która miała służyć jako stół.
Gdy przygotowaliśmy dość dużo rzeczy postanowiliśmy odpocząć, biały śnieg wciąż padał a Bellę nagle coś olśniło, widziałam to w jej oczach.
-Mam pomysł!-krzyknęła Bella- Może poślizgamy się na lodzie?
-Hmm... Nie wiem czy to dobry pomysł- powiedziałam-A ty co o tym myślisz Shaniara?
<Shaniara>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz