poniedziałek, 27 stycznia 2014

Od Oroza - CD Shaniary

- Masz rację, dla tego skoczyłem na ciebie w tedy. Myślałem, że to kojot. Wysłaniec Smain'a. 
- To jednak Smain powrócił?- zapytała
- Tak sam go widziałem...
- Wszyscy są w wielkim niebezpieczeństwie!
- Wiem, kiedy Smain zdobędzie Ying - Yang, zło opanuje cały świat.
- Ty tylko wiesz gdzie jest ukryty amulet, tak?
- Mhmm, nikt go nie znajdzie.
- A gdzie jest, pytam tylko ciekawości
Rozejrzałem się czy w pobliżu nie ma Smain'a czy kojotów. 
- Jest zatopiony w kamieniu i rzucony do wulkanu Bedigra, w mojej starej watasze. 
- Sprytny pomysł z kryjówką, nikt przecież nie będzie szukał kamienia w lawie.
- Wiem
-  A jak właściwie wygląda Smain?
- Najczęściej przyjmuje postać wielkiego czarnego psa.

- A i w końcu oprowadzisz mnie? - zapytałem zabawnie 
<Shaniara?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz