poniedziałek, 6 stycznia 2014

Od Vey'a CD Rose

Byłem zaskoczony decyzją rodziców. Dlaczego ja? Dlaczego akurat ja? Otworzyłem usta, żeby coś powiedzieć, ale po chwili je zamknąłem. Spojrzałem na Rose, która patrzyła na mnie ze zdziwieniem w oczach. Rodzice nagle zniknęli. Pewnie poszli się przejść albo coś upolować. 
Korzystając z okazji uciekłem z jaskini. Rose próbowała mnie dogonić. Poczułem dziwne ukłucie w sercu. moja siostra, o wiele lepiej sprawowałaby w przyszłości stanowisko Bety. Biegłem prosto przed siebie, aż napotkałem piękną waderę. Była w moim wieku. Ale i tak była piękna. Uśmiechała się do mnie. 
-Witaj.-powiedziała.
-Witam. Kim jesteś?-spytałem. O dziwo mój głos nie był taki jak kiedyś. Był szarmancki i męski. 
-Jestem Shadow.-uśmiechnęła się promiennie.-a ty jak masz na imię?
-Vey.-przybliżyłem się trochę.

C.D.N

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz